مزدا 3 نیو موفق ترین خودرو ژاپنی در ایران

این اتومبیل دارای موتوری پر قدرت (148 اسب در 5500 دور ) می‌باشد که نسبت به بدنه سبک این اتومبیل شتاب فوق‌العاده‌ای را القا می نماید.

mazda3 sedan

mazda 3 sedan

لازم می دانم از دستگاه SAAB 9-3 نام ببرم که مشخصات فنی شبیه همین اتومبیل را داشت (4 سیلندر 2000 سی سی و152 اسب در 6000 دور ) و بجز مصرف پایین این ژاپنی و هندلینگ و ایمنی بالای سوئدی مذکور تفاوتی از لحاظ ترمز و شتاب و صدا داخل اتاق احساس نمی کنم . همچنین مدتی هم مزدا6 مدل 2004 داشتم که حدودا همین مشخصات را داشت . بجز اتاق بزرگتر مزیت چندانی را نسبت به مزدا3 جدید قابل ذکر نمی دانم البته حتماً مزدا6 جدید بسیار کاملتر است .

mazda3 new

mazda3 new

دارا بودن تعادل بسیار خوب مدیون سیستم dfs و پهنای بسیار خوب اتاق و تعلیق مجزای آن است که به خوبی سر هر پیچ خودنمایی می‌کند . حتماً مستحضر هستید که ژاپنی‌ها به دلیل اینکه اغلب جثه نحیفی دارند استاد طراحی اگونومیک هستند و حتی در اتومبیلهای دهه 70 ژاپن هم این امر کاملاً محسوس است درنتیجه دید بسیار عالی از طرفین و آینه وسط ، دسترسی مناسب به ابزار‌های کنترلی اتاق دور از انتظار نیست . استهلاک پایین مخصوصا در جلوبندی خودرو از نقاط قوت آن است.
mazda3 new front
با این همه اگر اتومبیل مونتاژی در ایران بدون اشکال باشد باید تعجب کرد اما این موضوع در ارتباط با مزدا 3 صادق است بنابراین نقاط ضعف این اتومبیل زیاد نیست . شما حدود 100میلیون پول برای اتومبیل 16هزار دلاری میپردازید و ناگهان متوجه می شوید که پخش صوت تاچ جای خودرا به یک سیستم پخش تک CD داده است که البته در صورت پرداخت 700 هزارتومان به گروه بهمن در نمایندگیها قابل نصب است شرکت بهمن خودرو همچنین دریافته است که تنظیم ارتفاع چراغها نیز خیلی مهم نیست و برای همین تنها جای کلید خالی آن هر روز شما را آزار می دهد. در هر صورت این بهترین ماشینی است که می توانید ان را خریداری کنید و در جدول بهترین ها در ایران جایگاهی بهتر از هر ماشین دیگری دریافت کرده است من این ماشین را در رده 1000000000از ماشین های دیگر بیشتر تر جیح دادم.                                                                                                 mazda 3 interior



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط پارسا